27. maj 2014

Mravljišče Brigica

''Mami, a ti sploh veš, da ves čas stopaš na to mravljišče, ki ga imamo na vrtu in vsak dan znova razbesniš mravlje, da ga potem postavljajo na novo? 
Jih lahko ogradim, ker sem ti to že stokrat rekel, pa nič ni pomagalo?''

Dogovor sklenjen. 
Otroka sta znosila veje iz bližnjega gozda. 
Pa je nastal. Nadstrešek za mravljišče. Kaj nadstrešek, cela rezidenca! 
Z imenom: Mravljišče Brigica. Zdaj ga ne morem spregledati. 

Planet je res prenaseljen. 
In s tem, da sem pred skoraj osmimi/sedmimi leti na svet spravila še dve mali človeški gmoti mu nisem ravno v korist. Ampak... Odkrila sem pomembno pozitivno plat.
Ko me nekega dne ne bo več, bo več kot očitno mojo ljubezen, sočutje in skrb za vsa šibka živa bitja na našem planetu nadaljevalo tole dvoje fantovskih src...ker jo imata zapisano v genih...







Ni komentarjev :

Objavite komentar